Luova logokilpailu

Uudesta logosta ylpeänä käynnistämme luovan logokilpailun, jossa tarkoituksena on luoda oma tulkinta taidemuseon logosta mitä erilaisimmilla materiaaleilla.

Taidemuseon uusi logo tehtynä värikkäistä sanomalehtipaperista leikatuista paloista. Koristeina on kukkien ja marjojen kuvia.

Oulun taidemuseon brändiuudistuksen myötä saimme aivan uuden ja ikioman logon. Taidemuseon tunnuksen merkissä voi nähdä museorakennuksen arkkitehtuurissa toistuvia holvikaarimaisia muotoja. Merkistä on myös löydettävissä kirjaimet O (Oulu), T (taide) ja M (museo).

Logokilpailuun voit osallistua vaikkapa rakentamalla logon puusta, maalaamalla sen vesiväreillä paperille tai vaikkapa taivuttamalla itsesi ja ystäväsi akrobaattisesti logon mukaisille kaarille – vain mielikuvitus on rajana. Tärkeintä on käyttää luovuutta ja pitää hauskaa!

Ota kuva sinun versiostasi taidemuseon uudesta logosta ja postaa se someen (Facebook, Instagram) käyttämällä hashtagia #otmlogokilpailu ja merkkaamalla postaukseesi Oulun taidemuseon. Kilpailu on käynnissä tammikuun 2024 loppuun saakka. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan kaksi taidemuseon vuosilippua.